Nicat Həşimzadə - “Hörümçək adam” inşasından “36,6” şeirinə
01.10.18

Son günlər əsasən bu iki mövzu müzakirə olunur:
1)    “Hörümçək adam olsaydım, nə edərdim” inşası
2)    “36,6” şeirinə etirazlar

“36,6” şeirinə lağ edirik. Gəlin səmimi olaq və açıq danışaq. Sizin məsələyə münasibətinizdən belə çıxır ki, orta məktəblərdə Babəkdən danışanda Səhl Sumbatdan danışmasınlar, İldırım Bayaziddən danışanda Əmir Teymurdan danışmasınlar, Amerika tarixindən danışanda Rusiya tarixindən danışmasınlar. “Məlikməmməd” nağılını keçəndə bütün mənfi qəhrəmanları çıxarsınlar, ancaq müsbət qəhrəmanlar haqqında danışsınlar. Əgər məktəb dərsliyində hər şey sadəcə tərbiyə üçün lazımdırsa o zaman biz bütün dərslikləri cırıb atmalı, yenidən yazmalıyıq. Kitab təkcə "necə ol" demək deyil, kitab həm də "necə olma" deməkdir. 21-ci əsrdə yaşayırıq. Facebook var, Youtube var, minlərlə informasiya saytları var, milyonlarla pdf kitablar var, ancaq biz hələ də hər şeyi məktəbdən, müəllimdən gözləyirik. Şəxsən o şeir mənim xoşuma gəldi. Dərsliklərdə uşaq beynini olduğu kimi təsvir etmək lazımdır ki, uşaq o kitabda özünü görsün, o kitabla dost olmaq istəsin. Yoxsa hər yerə “Sultan Səncərlə Qarı” hekayəsini copy paste edib yapışdırmaqla uşaqda kitab sevgisi yaratmaq olmaz.

Uşaq orta məktəbdə direktorun üzünü görə bilmir. Direktor müavininin qəbuluna düşmək üçün valideyni bir ay öncədən növbəyə yazılır. Artıq uşaq yaşlarından həqiqətlərlə tanış olan uşağa “Sultan Səncər və Qarı” nı necə danışasan? Ayıb deyilmi? Biz niyə hələ də anlamırıq ki, artıq nağıl, şeir dövrü deyil. Texnologiyanın bu qədər sürətlə inkişaf etdiyi bir zamanda uşaqlara nağıl danışmaq gülməli deyilmi? Uşaq oxuduğu məktəbdə direktorun üzünü görə bilmir, amma ona danışılan bu nağılda qarının hökmdarla görüşə bilməsinə inanmaq məcburiyyətindədir. Yəqin ki, nəzər çatdırmaq istədiyim ziddiyətin necə böyük olduğunun fərqinə vara bildiniz.

Hörümçək adam olsaydım" inşasında anormal olan nədir ki? 7-8 yaşlı uşağa "Füzuli yaradıcılığında sufi-irfanı məqamların bədii-estetik təhlili" mövzusunu verməliydilər? Ya bəlkə yenə də "yay tətilimi necə keçirdim" mövzusu verilməliydi? İbtidai sinif şagirdlərinə elə baxdıqları cizgi filmlərinin mövzusu ilə bağlı inşalar versələr daha yaxşı olar. Məsələn, uşaqlar "Tom və Jerry" haqqında fikirlərini yazsınlar, "Maşa və Ayı" haqqında öz fikirlərini yazsınlar, yoxsa dərsliklərdəki bayağı, süni, pafos dolu ibrətamiz hekayələrin təhlili ilə bağlı inşa yazdırmasınlar, onsuz da o inşaları uşaqlar özləri yazmır. İnşa kitablarından köçürürlər, ya da valideyn yazdırır. Məsələn, uşaqlara "telefonların həyatımıza təsiri" mövzusunda inşa vermək olar, çox maraqlı fikirlər yazarlar. Mənə elə gəlir ki, lağ etmək, gülmək əvəzinə, həm uşaqları, həm də gənc müəllimləri anlamağa çalışmalıyıq. Gənc müəllimlərin yoxluğundan və ya azlığından şikayət edən də bizik, onların uşaqları öyrətmə metodlarına gülən də bizik.       

İnsanların özlərini təsdiq etməkdə ciddi problemlər yaşadığı qapalı cəmiyyətlərdə insanlar hər şeyi lağ hədəfinə çevirməyi, gülməyi, məsxərəyə qoymağı sevirlər. Gənc müəllimlərimizin qədrini bilək, onları həvəsdən salmayaq, əksinə onlara stimul verək, onların iradəsinə, savadına inanaq.                           

Yenililklər
24.04.24
IV Kitabqurdu Müəllimlərin Oxu Marafonu elan edilir
24.04.24
Nazir: Bakıdakı Qırğız Mədəniyyəti Günləri mədəni əlaqələrdə yeni səhifə açacaq
24.04.24
TRT-Avazın Baş koordinatoru: AzTV ilə birgə çoxlu layihələr reallaşdırırıq - MÜSAHİBƏ
24.04.24
İntiqam Yaşarın yeni şeirlər kitabı çap olunub
24.04.24
Həmid Herisçinin yeni kitabı çap olundu
24.04.24
Saday Budaqlı: Yazan adam gərək sözü hiss eləsin
24.04.24
Bakıda Qırğız kino günlərinin açılışı olub
04.04.24
Kino Agentliyi gənc kinematoqrafçılara dəstək məqsədilə Alternativ Kino  Akademiyası təsis edib
15.03.24
Türk mədəni irsinin qorunması üçün vahid mexanizm formalaşdırılmalıdır
15.03.24
Gülnar Səma - Ulucay Akifin “Pul axtaranlar”ı
13.03.24
“Kinomuzu yaradanlar, Kinomuzu yaşadanlar” layihəsinə start verilir
13.03.24
Mehriban Ələkbərzadə: “Əsrə bərabər gün” tamaşası dünən, bu gün, sabah kontekstində yaşadığımız əsrə baxışdır
13.03.24

Azərbaycan London Beynəlxalq Kitab Sərgisində təmsil olunur

11.03.24
"Oskar" mükafatının qalibləri məlum olub
06.03.24

Dövlət sifarişi ilə “Kür - çaylar anası” sənədli filmi istehsalata buraxıldı

03.03.24
Asif Rüstəmli - Azərtac nə vaxt yaradılıb?
29.02.24
Abbasəli Xankişiyev - Dağlar kimi məğrur saxla başını
29.02.24
Əlirza Zihəq - Şuşa zəfəri
29.02.24
II Kitabqurdu Payız Oxu Marafonunun qalibləri mükafatlandırılıb
27.02.24
Azərbaycan Respublikası Kino Agentliyinin fəaliyyəti qənaətbəxşdir
23.02.24
Kənan Hacı - Korifeyin həyatını cəhənnəmə çevirən Dahi - Mahir Qarayevin "Sonuncu korifey" romanı üzərinə qeydlər
10.02.24
Öz nəğməmlə tək qalmışam indi mən - Höte
08.02.24
Gülnar Səmanın “Sözümüz sözdür-2” kitabı “GlobeEdit” nəşriyyatında çap olunub
01.02.24
Rus poeziyasının Gümüş dövrü - Seçmə şeirlər
01.02.24
Rəşad Səfər - Çığıranlar və çığırmayanlar
29.01.24
“İsveç nəsr antologiyası” ilk dəfə Azərbaycan dilində
29.01.24
Küyülü Nəccari Səid - Olumla ölüm arasında
29.01.24
Qulu Ağsəs haqqında kitab işıq üzü görüb
27.01.24
Natəvana "yaxılan" qara və qırmızı boyalar - Fərid Hüseyn yazır
25.01.24
Mahir N. Qarayev - Qara maskalı qatil
25.01.24
Tanınmış alim Paşa Kərimov vəfat edib
25.01.24
Fərid Hüseyn - Sözümüzü Allaha çatdırana vida
24.01.24
Vaqif Sultanlının “İnsan dənizi” romanı Təbrizdə yayınlandı
16.01.24
"Arşın mal alan" Ankara Dövlət Opera və Balet teatrında nümayiş olunub
16.01.24
Mahir N. Qarayev - Bir dəqiqəlik sükut, yaxud fikirli gördüyüm fikir adamı
16.01.24
Səfər Alışarlı - "Səs" romanı ustalıqla yazılmış əsərdir
16.01.24
Dünyaca məşhur roman Azərbaycan dilində - İlk dəfə
16.01.24
Səlim Babullaoğlu - Düma, Natəvan, xəncər, arxalıq və oyun
14.01.24
Ədəbiyyat İnstitutunda unudulmaz şair Nurəngiz Günə həsr olunmuş tədbir keçirilib
10.01.24
Bu boyda ömrü məhəbbətsiz necə yaşayasan? - Orxan Vəlinin Nahit xanıma məktubları haqqında - Fərid Hüseyn
©2012 Avanqard.net Muəllif hüquqları qorunur. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.