Aqşin Yenisey - İndi ağrılar, ağlamaqlar irsən keçir
16.06.15

heç nəyi xatırlamaq üçün yaşamaq

heç tanımadığın birinin ölüm xəbərinə kədərlənməkdi,
səninlə heç bir xatirəsi olmayan özgə qadınını unutmaqdı
üçüncü minilliyin yalqızlığı.
ağrısı sənin olmayan bir cana acımaqdı ölmədiyinin sübutu.
amma ağrının ki yaddaşı yoxdu
yadında qalacaqmı suyun, sınması səhəngin?
tapacaqmı tarix,
qədim qalanın əngindən fatehin diş kimi vurub saldığı
indi hansı üç daşı yoxdu?
ağlınmı, hissinmi mirası kimi asıb intihar kabusu
şairin ev muzeyindən köhnə tüfəngi?
olmayan şeylərin şəklini çəkmək üçündü
göz yaşlarının rəngi.
otur, bir az bax mənə, şair...
bəzən insan, sadəcə, heç nəyi xatırlamaq üçün yaşayır özünə qalan ömrünü.

sadəcə, heç vaxt unutmamaq üçün sevir, nə vaxtsa həyatında olmuş qadınlardan birini,

necə ki, bədən ağrıdan yadigar kimi saxlayır, yaranın yerini.
sənə nə olub, şair?
otur, bir az bax mənə...
canlı var ki, qırx ayaqla da sürünür həyatda və bədəni döngəlidir.
çünki bütün yolların keçmişi qaranlıq,
gələcəyi şübhəlidir.
çünki indiki zaman yoxdu; həyatın yarısı keçmişin axırı,
yarısı gələcəyin əvvəlidir.
ayrılıq qəlb, kasıblıq cib xəstəliyidir.
otur, bir az bax mənə...
bu sözləri kimsə sənə deməlidir:
sevgi içindəki yalqızlığı üzə çıxarıb gedibsə,
sevdiyin qadın olub, şair, insan yox.
otur, bir az bax mənə... təsəlli üçün.
niyə belə tez?

 
keçmişin son günüydü,
Bakı küləyi qəzet satırdı heykəllərə
göyərçinlər söz və fikir azadlığı idi, daşa döndərilmiş insanların.

düşünmək ucadan susmaq idi masada
ucsuz-bucaqsız darıxmaq idi indiki zaman
qədim şüşənin dibində ah çəkirdi qoca şərab
alın tərini çoxdan tərgitmişdi ağ çörək.
boyat sözünə özgə köhnəsi kimi bürünən vicdan
içki düşkünüydü bir şairin küncündə
divarın köksündən kişi səsi gəlirdi;
bir qəhqəhə hönkürürdü, kefli və xəstə:
niyə belə tez öldünüz, ümidlərim?
arzularım, niyə belə tez qocaldınız?
söhbət səndən gedirdi heç kimin olmadığı yerdə.

qol saatlarını kiloyla satırdı qul bazarında çinli Xu
çin dilində bir boşqab yemək qiymətinəydi vaxtın kilosu.
qulların səhəri Çin vaxtıyla açılırdı paytaxtda.
sevgi yaşamaq, ayrılıq yadda saxlamaq üçün idi uzaqdakını.
yəni səni, yəni sənlərin çox olduğu Bakını.
necə ki, orda
xalqlar qələbələrini tarixə
məğlubiyyətlərini incəsənətə çevirirdi qədim kitablarda.
mədəniyyət ağrının tarixiydi operada.
on yeddinci əsrin ox yaralarıyla dönürdü evə
qoca ağrılar.
ulduzlar gözü arxada qalan yalqızların yürüşüydü gecəyarısı.
üzünü silirdi ay buludlara.
nəsə vardı göyərçinlərə aid heykəllərin düşüncələrində.
yoxsa daşlar da yalqızlıqdan ağrımağa başlayır,
insana bənzədilincə?
həyatın özü əsl teatr idi yerdə, sadəcə, səhnə mədəniyyəti çatışmırdı.
sonu alqışla bitməliydi hər şeyin;
çünki yalnız insan idi tamaşaçısı Tanrının, tarixin, taleyin...
söhbət səndən gedirdi.

işıqlar yuxu görürdü atasız evlərin qapısı ağzında
uşaqlar kağızdan kəsilmiş ürəkləri qucaqlayıb yatırdı.
evdəki kor güzgülərdə palçıqdan yaradılmış bir ümid darıxırdı.
güzgülərdəki əksim də atıb getmişdi məni.
diz çöküb dördkünc dolaba, yanaşı çəkdirdiyimiz şəkillərə baxırdım.
şəkillərdə də yox idin indi sən.
sənin olmadığın hər yerdən mən də yoxa çıxırdım.
əl yelləyərək göylərin hönkürtüsü olan dənizlərə,
yerlərin nəriltisi olan dağlara.
üzünü silirdi ay buludlara.
söhbət səndən gedirdi – mənim itkilərimin cəmindən.
gözlərin yuxuma girirdi gecələr və üzr istəyirdi:
“bağışla, biz kor idik, görə bilmirdik”.
ayrılıq qaldığın, sevgi getdiyin yerin adıydı indi.
indi mənim də gözlərim buz bağlamışdı.
bədənimin buzlaşma dövrü başlamışdı.
indi köhnə fotolarda
özüm kimi unudulmuş insanların dostuydum.
o insanların ki,
indi heç özüm də onları xatırlamırdım.
keçmişin son günüydü
evimdə, masamda, taleyimdə hər şeyin artıq çatmışdı axırı.
yatmış saatımı geri çəkirdim
səninlə olduğum günlərə doğru.

aldığın çit köynəkdə
əlimlə sığal çəkib qırışmış xatirələrini ütüləyirdim,
və mən indi bilirdim;
o vaxt mənim sevgimin köynəyi
sənin ürəyinin əyninə dar imiş.

…söhbət səndən gedirdi, həkimlərin otağında.


ruhun biopsiyası

o gün ki bədənlərdən əvvəl ruhlar öldü,
o gün tibb tanrısı Asklepiosun müqəddəs əsası badəyə
o əsaya sarılan ilanın zəhəri şəfaya çevirildi.

biz insanın ciyərindən yox,
ruhundan bir nümunə götürə biləydik kaş
tapardıq nə istəyir bədənimizdən utanan, kövrələn, darıxan yaddaş.

yaranın üstünü yox, sirrini açardı Nuru doktor,
görərdi ağrıların yaddaşın həyəcanı olduğunu.
nə üçün nə vaxtsa pak olan insan bədənində
indi göz yaşının yerini suyun, eşqin yerini sevginin,
sevginin yerini qadının tutduğunu.
tapardıq  ağlamağı insanın  nə vaxtsa kimdənsə öyrəndiyini

əylənmək üçün hiyləgərliyə əl atan müdrik ustadının adını
indi nə üçün unutduğunu.
 
əsası badəyə, ilanının zəhəri şəfaya çevrilən Asklepios,
bizi ölməyə qoymayan, amma sağalda da bilməyən ustad
özün hara yox oldun bəs?
indi ağrılar, ağlamaqlar irsən keçir keçmişdən gələcəyə.
indi insan özü ağlamaqlar, ayrılmaqlar öyrədir
özündən sonra gələnlərə, gedənlərə - tələsən ruhlara, yubanan bədənlərə.
nə vaxtsa bütün sözlər parol olub, bu yəqin!
gizlin olub, həyatın keşiyini çəkib.
o gün ki ilk düşünən canlını, günahsız dəliqanlını

həyatla ölümün sərhədində
parol sözü bilmədiyi üçün öldürüb gözəgörünməz səslər.
bax o gün hisslərə yenilib zəka, zəkaya düşmən kəsilib hisslər.
bax bizi də öldürürlər... hər gün... hər gün...
heç vaxt eşitmədiyimiz sözləri deyə bilmədiyimiz üçün.
bir azdan əbədi dinclik gətirəcək bu ağrı
bir azdan yaddaşın çığıran həyəcanı əbədi susacaq.
bir azdan yenidən qadının yerini sevgi, sevginin yerini eşq,
suyun yerini göz yaşı tutacaq
bir azdan bütün yaddaşımız bizi həmişəlik unudacaq.
 
həmişə tanımadığı bədənlərin qapısını döyən sevgi,
sənə “ehtirasın üzünə düş, arxasınca getmə” demişdilər.
ağlama, sürtmə sürtülmüş üzünü tarixin şəhərə vurduğu yaraların

ovulub tökülən qasnaqlarına.
sən heç vaxt bilməyəcəksən eşqin müqəddəs lənət,
əzabın müqəddəs həzz olduğunu.
 
hər yenilik bir ümidin ölümüdürsə,
öl ki, səni xilas edək, günahlarımızı yuyaq.
şeytan kimi qəlbindən çıxıb arxanca lənət ulayaq.
özümüz öz ayağımızla gedib Armageddona çıxaq.
öl ki, üzüqoylu yıxılıb sevmək üçün darıxaq.
sənə yazdığım sözlər, elə bil, başqalarının pıçıltılarıdır.

mif reallığa, qaranlıq işığa, Tanrı insana
əsalar badəyə, zəhərlər şəfaya, qadınlar əşyaya çoxdan çevrilib,
lap çoxdan.
biri cütlənmiş uşaq ayaqqabısıdır bu sonsuz otaqda.
biri başlanğıcın qurumuş qan ləkəsidir yataqda.
biri ünvansız məktub kimi itkin düşmək təhlükəsidir uzaqda.
ölüblərsə, deməli, nə vaxtsa gözəl olublar.
əbədidirlərsə, deməli, həmişə eybəcər qalacaqlar,

həqiqət kimi.

o gün ki bədənlərdən əvvəl ruhlar öldü,
o gün Asklepiosun əsası badəyə, mənim badəm  əsaya çevrildi.

/"Aydın yol" qəzeti/

Yenililklər
05.11.24
Azərbaycanlı alim Özbəkistanın Milli televiziya  kanalının məşhur “Shirchoy” verilişinin qonağı olub
29.10.24
Kinonun işğala dirənişi - İstanbulda müzakirə
19.10.24
Bədirxan Əhmədlinin “XX əsr Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi” 3 cildlik kitabı çap olunub
15.10.24
Cəfər Cabbarlı Mükafatı təqdim olunub
15.10.24
Füzulinin həyat və yaradıcılığının tədrisinə dair yeni kitab nəşr olunub
11.10.24
Ədəbiyyat üzrə Nobel mükafatı laureatının adı açıqlanıb
10.10.24
XV Bakı Beynəlxalq Film Festivalının bağlanış mərasimi keçirildi
09.10.24
Mikayıl Azaflının “Haqq aşığı yaranıbdı qəm çəkə” kitabı işıq üzü görüb
09.10.24
Asif Rüstəmlinin “Cəmo bəy Cəbrayılbəyli: həyatı və bədii yaradıcılığı” kitabı işıq üzü görüb
09.10.24
Anar Məcidzadə - Nə yaltaqlıq elə, nə quyruq bula...
03.10.24
Azərbaycan dastanlarınıın folklor semantikası
27.09.24
“Əta Tərzibaşı Kərkükün milli tədqiqatçısı” adlı kitabın təqdimatı olub
27.09.24
Lütviyyə Əsgərzadənin “Şeyx Məhəmməd Rasizadə” kitabı işıq üzü görüb
27.09.24
“Azərbaycan ədəbiyyatşünaslığı” jurnalının növbəti sayı çap olunub
27.09.24
Vaqif Yusiflinin “Məmməd Araz dünyası” kitabı işıq üzü görüb
27.09.24
Azad Qaradərəli - Kədərli yazların doğurduğu sevinc
09.09.24
Azərbaycan yazıçısının kitabı Təbrizdə nəşr olunub
09.09.24
“Əbdürrəhim bəy Haqverdiyev. Nəşr edilməmiş əlyazmaları”  kitabı nəşr edilib
09.09.24
Venesiya Film Festivalında “Qızıl Şir” mükafatının qalibi məlum olub
08.09.24
Venesiya Film Festivalında Azərbaycan filmləri nümayiş olunub
07.09.24
Şərqşünaslıq İnstitutunda “Əhməd Nədimin poetikası” kitabı çapdan çıxıb
27.08.24
Azad Qaradərəli - Alman şərqşünasın hekayələrim haqqında yazdıqları
09.08.24
Milli kino günündə “Tənha insanın monoloqu”
08.08.24
Turan Film Festivalı Laçın şəhərində keçiriləcək
02.08.24
Federiko Qarsia Lorka -  Bu çılpaq bədən at nalları dəyməyən...
12.07.24
Yelisaveta Baqryana - Ah, belə gecələr əzabdır dostum!
11.07.24
Azad Qaradərəlinin əsərlərinin beşinci cildi cap olunub
08.07.24
“Narqız” qısametrajlı animasiya filminin istehsalı davam edir
05.07.24
"Dünya ədəbiyyatı" jurnalının Çeçenistan sayı işıq üzü görüb
03.07.24
“Ulduz” jurnalı oxucuların görüşünə yeni təqdimatda gəlib
02.07.24
Frans Kafka - Hökm
25.06.24
Mədəniyyət Nazirliyi senzura ittihamlarına aydınlıq gətirib
25.06.24
Azərbaycan Kinematoqrafçılar İttifaqı Şirvanda kino günlərinə başlayır
22.06.24
Şahid ifadəsi - Zərdüşt Əlizadə yazır...
13.06.24
“Divanü lüğat-it-türk”ün II və III cildləri nəşr olunub
13.06.24
“Ulduz” jurnalının may nömrəsi çap olunub
13.06.24
Azərbaycanda aparıcı teatrların siyahısı təsdiqlənib, işçilərin maaşları artırılıb
05.06.24
Özbəkistanlı şairlərin şeirləri Azərbaycan dilinə tərcümə edilərək nəşr olunub
05.06.24

Qulu Ağsəs haqqında yeni kitab çap edilib

24.05.24
Kino şirkətlərinə yeni imkan: post-prodakşna dəstək
©2012 Avanqard.net Muəllif hüquqları qorunur. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.