Əsəd Qaraqaplan - Aqşinin dırnağına dəyməyənlər
12.03.13

Həmişə Aqşin Yeniseyi tərifləyənlər, onu dəstəkləyənlər, az qala onu Allah bilənlər, bircə tənqidi statusa (!) dözə bilmədilər. Nə var, nə var, adam facebookda bircə cümləlik belə bir status yazmışdı: "Vallah, bizim gəncliyin "siyasi inqilabı" mənə toyxanada mahnı sifarişinə görə düşən "yaxşı oğlanların" davasını xatırladır".

Aqşinin bircə cümləsi ağırlığında olmayanlar düşdülər ortaya. Ən ağır söyüşlər söydülər. Murdar-murdar yazılar yazdılar, içlərinin kinini və qısqanclığını da ifadə etməyə imkan tapdılar. Bu davranışları da cahil dindar davranışlarından daha betər göründü. Hətta bir "Milli" yazıb ki, "Nə şərəfsiz köpəkolğuludu bu! Onu axtalamaq lazımdı".

Bu düşüncəyləmi çevriliş, inqilab, nə bilim nə eləmək istəyirsiz? Bu axta, cahil təfəkkürləmi?

Gözünə döndüyüm Aqşin də eləmədi təmbəllik, götürüb azvision.az saytına geniş bir açıqlama verdi və hər şeyi açıb tökdü ortaya...

Bəli, bunu da cahil dindardan da betər etdilər. Rafiq Tağını öldürənlərlə, ölüm fətvası verənlərlə Aqşin Yeniseyi axtalamaq istəyənlər arasında hansı fərq ola bilər ki, hə?

Bir dəfə demişəm, yenə deyirəm, fərdi, özü olanı satan, ələ verən birinci kütlədi. Diktatura rejimi səni o vaxt sıxışdırmağa başlayır ki, sən öncə kütlə tərəfindən sıxışdırılırsan. Kütlə səni özü kimi etməyi bacarmayanda sıxışdırıb ələ verir və satır... Rafiq Tağını da belə düşüncələr satdı, fətvalar satdı. Rafiq bəy də onları tənqid edirdi də, başqa neyləyirdi ki? Onlar da deyirdi bizə haqsızlıq edir. Aqşin Yeniseyə qarşı davranışlarsa bundan da betərdi, çünki bunu deyən dindar yox, azad olduğunu deyən gənclikdi...

Ən pisi də özləri haqqında "azad", "cəsarətli", "inqilabçi", "solçu", day nə bilim nə kimi saxta obrazlar düzəltdirən Günel Mövlud, Seymur Baycan, nə bilim Elmir Mirzoyevdi-nədi, filanlar-bəsməkanlar, Aqşin haqqında ağızlarına gələni deyib, yazdılar. Aqşin kimi bir istedada qarşı iç üzlərini bir daha açıb ortaya qoydular.

Dəfələrlə bu adamların mənim gözümün qarşısında Aqşinin az qala əl-ayağını öpməyə hazır olduqlarını görmüşəm, ama içlərindəki xıltı, qısqanclığı belə məqamlarda görürəm...

Yeri gəlmişkən, sizə burda bir şey deyim. Öz istedadsızlığınla, iç üzünü gizlədərək gündəmə gəlmək istəyirsənsə, beş-on "müxalifətçi" gəncə qoşul, “Tarqovi”yə çıx, kənarda dur, onların çığır-bağırına bax, ağzına gələni yaz, özünə "mavi", "küçə qadını", "lezbian" və s. adlar qoy, və sair, ilaxır şeylər elə, hazırsan. Gənclərin sevimlisi və qəhrəmansan, inqilabçısan, nə bilim nəsən-falan...

Günel Mövlud hamıya bəyan olan halıyla yazısında elə müdrik, elə ziyalı pozası alıb ki, baxdım-baxdım, sadəcə gülümsəyib keçdim. Çünki onun haqqında bir dəfə yazmışdım və hər şey mənə aydın idi...

Bu adamlar Əkrəm Əylislini müdafiə eləyib, sonra da vətənpərvərlikdən dəm vuran adamlardı. Bir dostumuz da bunu yaxşı yazmışdı. Mövqe deyirsiz, sifət deyir, bəs noldu indi sizə? Bəs bu, neçə mövqelik və neçə üzlükdü?

Kim nə deyir desin, bütün belə qarmaşaların ən yaxşı, lap ən yaxşı halda bir ideyası olur ki, o da hakimiyyətə gəlmək istəyidi. Əsl ədəbiyyat və əsl yazarınsa heç vaxt hakimiyyət problemi olmur. Zatən “hakimiyyətdə” olan ədəbiyyat, yazar “olmayan” ədəbiyyat və yazardı. Bunların ən yaxşı, lap ən yaxşı ideyası belə ədəbiyyatdan və əsl yazarlıqdan – orijinal düşüncə sistemindən uzadır.

Kimsə dana bilməz ki, bu kütləvi psixozdu, xəstəlikdi. Ən yaxşı, lap ən yaxşı halda kürsü xəstəliyidi.

İdeologiya fərdin düşmənidi. Orda hər şey kütləvidi. Bunun kimi din də ideologiyadı ki, bunlar da mahiyyətcə fərqlənmirlər. Yəni bu qafalı adamların, məsələn, qatı cahil dindarlardan da fərqləri yoxdu, əksinə bunlar daha təhlükəlidilər və daha təhlükəli xəstəlik yaymaqdadılar.

İdeologiya ədəbiyyatı həmişə saray ədəbiyyatıyla eyni ruha, eyni altyapıya sahib olub. Onların ancaq zahiri fərqi olub. Necə ki saray ədəbiyyatı da hansısa ideologiyanın ədəbiyyatı olur. Sadəcə sarayda olmayanlar daha çox çığır-bağır salırlar, başqa heç nə.

Azadlıq düşüncəsi altındaki ideologiya daha cahil, daha kütləvi, daha qorxulu bir xəstəlikdi. Yəni ideologiyada azadlığa yer yoxdu, azadlıq fərdi məsələdi, kütləvi yox. Bunların da gördüyü iş budur. Üstəlik, Aqşin demiş, heç bir orijinal düşüncəyə də söykənmir bu şeylər. Ağızlarını açırlar söyüş, təhqir, filan-bəsməkan. Bu yazar qırıqları da ələkçinin qıl verənidilər, başqa heç nə.

İnanın, Aqşinin eyni fikirlərini, məsələn, Nitşe, Freyd, Coys və Kafka da demiş olsaydı, bunlar onlara da eyni reaksiyanı verərdilər. Çünki bu bir ideologiya, azad, fərdi düşüncə deyil ki, tənqidi də rahat qəbul edə bilsin. Yəni vəziyyət bu qədər faciəvidi.

Ya bu ölkədə bir dənə orijinal birlik, bir dənə təşkilat, bir dənə düşüncə sistemi, bir dənə nə bilim nə yoxdumu? Hamısı elə bil bir-birinin içindən çıxıb – qafaları da eyni, etdikləri də, davranışları da, nə bilim nələri də eyni. Hamısı bir-birinin uşağı. Hamısı da “inanmış adam”. /azvision.az/

Yenililklər
29.11.22
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondu iki mədəniyyət paytaxtını bir araya gətirir
29.11.22
"II Sumqayıt Kitab Sərgisi keçiriləcək"
23.11.22
Günay Əfəndiyeva Daşkənddə Maqsud Şeyxzadənin heykəlini ziyarət edib
22.11.22
İntiqam Yaşar Tunisdə Beynəlxalq Poeziya Festivalında ölkəmizi təmsil edəcək
22.11.22
“Hayrettin Hoca” monoqrafiyası  nəşr edilib.
18.11.22
Kürdəmirdə Aşıq Şakirin 100 illik yubileyi keçirildi
17.11.22
Ədəbiyyat İnstitutunda “525-ci qəzet”in 30 illik yubileyinə həsr olunmuştədbir keçirilib
15.11.22
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondu Səmərqənd Zirvəsi çərçivəsində beynəlxalq simpozium keçirib
14.11.22
Günay Əfəndiyeva: “Gələcək genişmiqyaslı layihələrin həyata keçirilməsi üçün həvəslə və böyük səylə fəaliyyətimizi davam etdirməkdəyik”.
13.11.22
Dr. Yusuf Gedikli - Dillerin Şifresi - Dillerin Kökeni ve Türeyişi
10.11.22
“II ANAİB Gəncə Kitab Sərgisi” keçiriləcək
10.11.22
Tıxaclarda qalıbdı şad xəbərlər… - YENİ İMZA - Səbuhidən şeirlər
03.11.22
“Qarabağ zəfəri Güney və Quzey Azərbaycan yazarlarının gözü ilə” kitabı çap olunub
03.11.22
Azad Qaradərəli - Xalq şairinin ölümü
31.10.22
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondunda “Litva Karaimləri” adlı konfrans keçirilib
27.10.22
“Hüseyn Cavid romantizmi rənglərin işığında” adlı kitab çap olunub.
25.10.22
Tanınmış nəşriyyatların redaktorları bir arada
25.10.22
Vüqar Əhməd Türkiyədə konfransda iştirak edib
25.10.22
Azad Qaradərəli - Zori Balayanın azərbaycanlı vəkilləri yaxud ayı kimin əmisi oğludur?
21.10.22
Görkəmli ədəbiyyatşünas alimlərin anım günü qeyd olunub
19.10.22
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondu fəaliyyətini Avropada genişləndirməyə davam edir
17.10.22
“Ustad” dərgisinin 39-cu sayı Hüseyn Cavidə həsr edildi
12.10.22
Türk Dünyası Naşrilər Birliyi yaradıldı
09.10.22
Azad Qaradərəli - Yoxdan var və vardan yox olmağın poetik izləri
07.10.22
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondu VIII Beynəlxalq Kitab Sərgisi çərçivəsində yeni nəşrini təqdim edib
06.10.22
Ədəbiyyat İnstitutunda dərsliklərin müzakirəsi keçirilib
04.10.22
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondu Nizami Gəncəvinin yeni kitabını nəşr edib
28.09.22
Bölgələrdə kitab sərgisi təşkil olunacaq
28.09.22
Macar şairi Mikloş Radnotinin yaradıcılığına həsr olunmuş musiqili gecə keçirilib
26.09.22
Günay Əfəndiyeva Polşada bir sıra görüşlər keçirib
26.09.22
Şəmsəddin Şəmsinin “Dəh Mürğ” poemasının əlyazma nüsxələri əldə olunub
26.09.22
Azərbaycan Yazıçılar Birliyinin qurultayı təxirə salınıb
26.09.22
Günəş topla mənim üçün... - Etimad Başkeçidin yeni hekayəsi
23.09.22
“Şuşaya salam” Beynəlxalq Poeziya layihəsinin təqdimat mərasimi keçirilib
23.09.22
Polşada keçirilən VI Beynəlxalq Türkologiya Konqresində Azərbaycan təmsilçiləri fəal iştirak edib
22.09.22
Polşada Beynalxalq Türkologiya Kongresi çərçivəsində Azərbaycan musiqi gecəsi keçirilib
22.09.22
ANAİB-dən Ermənistanın son təxribatı ilə bağlı bəyanat
21.09.22
Ədəbiyyat İnstitutunda Dövlətşah Səmərqəndinin “Təzkirətüş-şüəra” kitabını təqdim edilib
21.09.22
Polşada VI Beynəlxalq Türkologiya Konqresi başlayıb
14.09.22
“Metafizika” jurnalının növbəti sayı (2022/3) işıq üzü görüb
©2012 Avanqard.net Muəllif hüquqları qorunur. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.