Zahid Sarıtorpaq - Şeirlər
06.12.12
mahnı
qonşu uşağının qorxulu
yuxusunda öldüyüm gün
elə bilirdim gecəyə dağılır
pozulmuş surətim aynadan
demə o an o uşağın yuxusu
uzunu
gecənin dibində işıqlarını
söndürmüş avtomobildə
sürətlə çırpılırammış bir
mahnının divarına
hələ ölürkən o mahnının
içindən düşmüş
işıqlı bir gülü də öpürəmmiş
yaralarımla
axirətin mənə yazılmış
işıqlarının doğmalığına
içimin qəndillərimi bir
şəhadət verirdi o gecə
ya o qorxmuş çocuğun yuxusumu
görünür sonumun haraya
uçuqlayacağı oxunurmuş
o çöküb-çökdürdüyüm mahnıda
stalker
qatar getdi biryolluq
hörümçək toru bağlamış
gözlərin filmi bitdi
yazın ölüsünün suyu qurudu yaş
budağın sınığında
o budaqdan geriyə qayıda
bilməyən qarışqaya
tanrısı qanad verdi dan üzü:
“hər şeyin çarəsi Ondadı...”
illər tərpənincə
yandırılmış təzək qoxusu vurdu
atları öldürülmüş keçmişin
nəfəsindən
səsiylə qaranlığı
doğraya-doğraya getdi qatar
öz-özünə pozuldu
alnını vaqonun şüşəsinə
söykəmiş uşağın
üzündən oxunan güləbətin
yazı
qatar getdi
ağlamsınan qızın gözündən
düşüb çilik-çilik olan şəhərin
tozunu vağzalda burum-burum
ciyərlərinə çəkdi
hər şeydən xəbərsiz misgin
adamlar
qatar getdi getdi getdi
gözünün gördüyü ağlının
kəsdiyi heç nə
içinin tutumuna hesablanmayıb
adamın –
bu məntiq cücərdi hər şeydə
indi sən sübut elə ki
doğrudan da qədərin yükünə
hesablanıb
çiyninin körpücük sümükləri
sübut elə ki
sən Onu özünə hesablaya
bilmədiyin kimi
səni Özünə hesablayıb O
bitdi hörümçək toru bağlamış
gözlərin filmi
qatarlar gedəndə yaxşı ki
geriyə baxmır
indi neyləyirsən kim ollduğumu
tutaq ki bu şəhərdə bir şam
ağacıyam
sibir ormanlarından gətirilmiş
bir qocaman şam
qumrular yuva bağlamış
qəribliyimdə deyək
nə dəyişəcək bununla
düzdü, şam budaqlarının yaşıl
iynələrinə toxunan fəsillər
sabun köpüyündən başqa bir şey
deyil əsla
amma gərək unudulmasın
yarpaqları həmişə yaşıl olsa
da
şam ağacları kökləriylə
yaşayırlar zamanı
gövdələriylə qocalırlar
duyulmadan
bitdi hörümçək toru bağlamış
gözlərin filmi
qatarlar gedəndə geriyə baxmır
yaxşı ki qanrılıb baxa
bilmirlər
amma bir gün qayıda bilirlər
hökmən
filmin sonu əvəzinə
ekrana bir stalker ölüsü
qayıdırmış kimi
yuxusuzluq - 2
“getmə, tərsa balası, mən də sənə sayə gəlim...”
(Kavladi Koeslav
Rin-ə bir yaddaş güzgüləməsi)
yığışdır səccadəni deməyə
gücün çatmırdı
əvəzində qoy mey süzüm
deyirdin dərddaş keçib daha
divardakı iblis şəklindən
qalxan toza tüpürürdün
başını qaldırıb xaç çəkdiyin
yerdən
qar yağırdı eşikdə oynaşan
uşaqların səs-küyünə
göyün yumşaqlığıyla beləcə
örtülürdü günün gerçəyi
yenə orada
ölmüş vaxtın yanmış
qanadlarını öpürdün yaş kipriklərinlə
hisli bir lampanın içindən
gəlməliydi yol
amma məbəddən gəlir deyirdin
yumşaq gecənin qarlı üzünü
cızırdı
çalınan kilsə zənglərinin səsi
səni vuran məntiqin dəmir
dabanları altında
içinin sirri bir badam
çəyirdəyiydi –
xıncım-xıncım qırılırdı alın
sümüyündə qışın
deyirdin: xəncər tiyəsinə
keçirilmiş
çörək tikəsinə bənzəyir dönük
ürək –
soyuqlarda quşlar yox quşqular
dimdikləyir onu
ayağı üzüklüdü sülh
göyərçinlərinin
yalandı, nişan vurulub
hamısına deyirdin
sonra tüstüsü boğulduqca
üzülən ocaqla danışırdın
guya tüstünün xaça döndüyü göy
üzünün ismarışı
həm düymələnir bir həvarinin
daş-qalaq olmuş gerçəyində
həm də açılır demək
ağzının duasıyla yalançı bir
möminin söyləyirdin
amma bu gerçəyin çatlamış
camından ayrı şeylər sızırdı
gecənin qabırğasını sökən ağzı
qanlı köpəklərin zingiltisi
boyunlarındakı zəncir
cingiltisinə dolaşmışdı
sürüklənirdi yuxusuzluğun
üşəntili dibsizliyinə
əslində adi bir gecəydi
eşikdə oynaşan uşaqların qar
basmışdı səs-küyünü
ölümsüzlük iksirinin qoxusunu
gəzirdin – amma hanı?
deməli gəldiyin kimi də
gedəcəksən, hə? amma hara?
deməli təzədən pozulub yazılır
bu saxtakarlıq söyləyirdin
yığışdır səccadəni deməyə
gücün çatmırdı amma
əvəzində qoy mey süzüm
deyirdin dərddaş keçib daha
divardakı iblis şəklindən
qalxan toza tüpürürdün
sonda mey badəsinin çırpıldığı
divara
maddım-maddım baxırdın
bax, bax deyirdin ordan
başlamalıydı hər şey –
gözlərinin dibinə
saplanmış
qılınc tiyəsinə doğranan
dərdinə işarə edirdin sonra
amma bilmirdin ki orda
yuxusuzluğun nədəni çürüyürdü
çarəsiz işıqların quraqlığında
əslində adi bir gecəydi
qar basmışdı eşikdə oynaşan
uşaqların səs-küyünü
divardakı iblis şəklindən
qalxan toza tüpürürdün
üzgün bir dost səsi çırpılırdı
sənə
o səs: get, – deyirdi – tərsa
balası, sən sərxoşsan artıq
yetər Şeirə damdığın
çaşqın
kim olduğunun fərqində deyil o
artıq
bildiyi bircə budu: ondan
üsyançı çıxmaz heç vaxt
bir zaman ilana dönmüş nifrəti
öcü
zəhəri dişində qıvrıla-qıvrıla
gedib içindən çünki
qabığını beyninin qumluğunda
buraxıb da gedib
bu gediş “hər an qayıda
bilərəm” mesajına bənzəsə də
əslində bir vidadı elə
başqa şey deyil
adi adam zamanın sularına baş
vuranda yox
çıxanda görür saatının içinə
dolmuş ağılsızlığını
boğulmuş vaxtın eybəcər
ölüsünün
ağılsızlığında necə üzdüyünü
görür
amma güman ki üsyançıların
gözlərinə
başqa şeylər görünür o an
kim olduğunun fərqində olmasa
da
bu adam indi yaxşı bilməlidi
sındırılmış bir ingilis qıfılının
gərəksiz açarına oxşayan bir
ömrü
nə qədər qorusan da faydası
yoxdu –
çünki o heç nəyə yaramayacaq
bir daha
o bilməlidi
belə ömür nə qədər uzansa da
mənasız bir saniyənin dəyərsiz
bir əksi də deyil heç
bir gecə
bax o saniyədən daman bir
damla yuxuda
bir uçağın çöl boyu sürünəndə
quşlara parodiya kölgəsi
sürünüb də
qurumuş ağacların çiynindən
bir toxunuşla salanda
dünyanın bu ən miskin adamının
göylərə aparılan tabutunu
adam diksinərək sıçradı
çıxdı o yuxunun soyuq tər
daman çiskinindən
açıq-aydın gördü: heç nə yoxdu
–
nə qiyamət nə həşir nə
viranələr
ilk gözlərinə çarpan əlahəzrət
divar saatı oldu
ilk yadına düşən haçansa
yazdığı
“saat əqrəblərinə çiçək rəsmi
çəkməsin ustalar
üstünə bir kəpənək qonarsa
əbədi durduracaq vaxtı”
sözləri oldu
yuxusuna və bu sözlərin
puçluğuna
başını buladı səssiz gülərək
adam çəkdi başına yorğanı
çəkdi və elə bil bununla
zamanı çoxdan durdurmuş
kəpənək yüngüllüyündə bir
Ölümün altına girdi
və “məndən üsyançı çıxmaz...”
pıçıldadı
ilana çevrilən nifrəti öcü
zəhəri dişində
qıvrıla-qıvrıla getdi içindən
qabığını beyninin qumluğunda
buraxıb da getdi
o susurdu və düşünürdü:
həyat adicə bir su
bardağındakı milçək ölüsündə
öz boşluğunu və mənasızlığını
mumiyalayırsa
mücadiləsində məna yoxdu
daşları çatladan Sözün
indi bu adam
bir gün nəvəsinin
çəkəcəyi
çobanyastığı rəsmiylə
ruhunun sağalacağına çox
inanır
içində bir gün fəsillərə son
veriləcəyinə də əmindi
onda qollarına girərək halsız
kölgəsinin
“çıx eşiyə, daha yazdı...” yox
“zamansızlıqdı” deyəcəklər
“gəl daha...” düşünür
onda tabutdan düşüb qayıdan
kəfənini əmmamə kimi dolayanda
zamanın baş hakiminin başına
və saatının içinə baxaraq
yumanda gözlərini
xoşbəxtcəsinə
dünyanın bu ən miskin adamı
bu ən qatı üsyançısı ayılacaq
guya
sevgisinin tərs üzündə nifrəti
öcü olmaya-olmaya
beyninin qumluğunda
basdırmaqla keçmişini
guya kim olduğunun fərqində
ola biləcək
Avanqard.net
|