Azad Qaradərəli: "AYB-dan uzaqda qalmaq, təbii çətinliklər yaradıb mənə"
17.01.22
Tanınmış yazıçı Azad Qaradərəlinin Avanqard.net-ə müsahibəsi.
-
Azad bəy ədəbi cameədə müstəqil yazıçı imiciniz var. Müstəqil yazıçı
neçə olmalıdır? Hazırki bizim real vəziyyətimizdə müstəqil yazıçı necə
yaşamalıdır?
-
Deyim ki, müstəqil yazıçı olmaq asan məsələ deyil. Yanlış anlamayın,
məsələnin məğzini deyirəm. Bizdə yazıçılar həmişə harasa bağlı olublar.
Əvvəllər hamı AYB-çı idi, sonra AYB-ın özündə sağ cinah, sol cinah
yarandı ki, bu da oranın da zibilini çıxartdı. Sağçılar, solçular (şərti
adlandırsaq) bir-birini qırarkən qələm adamları onların badına getdi.
Kimini xaric etdilər, kiminə töhmət verdilər, kimi də AYB-dan sadəcə
qalxan kimi istifadə etdi... Kimilər də yeni qurum yaratmağı düşünüb,
bir yerdə birləşərək məlum qurumu yaratdılar. İnsafən desək, onlar
(AYO-çular) tez dağılsalar da, ədəbi arenada çox şeyə nail oldular. Və
mənim kimisi də heç birinin üzvü olmamağı, müstəqil yazıb-yaratmağın
yolunu tutdu. Əvvəllər tam tək idim, amma indi deyəsən mənim kimilər
artıb, qalır bir yerə yığışıb müstəqilliyimizi rəsmən elan etmək...
Əlbəttə, bu bir zarafatdır. Amma elə sözün düzünü də zarafatda
deyərlər...
- Müstəqil olmayan
yazıçılar içində ciddi ədəbi yükü olan sənətkarlar da var. Müstəqillik
yazıçıya nə verir? Yazmaq azadlığı yoxsa iqtisadi çətinlik?
-
Bilirsən, həmişə vurğuladığım fikir var: kimlərlə bir yerə yığışıb
nələrsə danışsan da, kimlərlə bir yerə yığışıb müəyyən manifest-filan
elan etsən də, kimlərlə bir yerə yığışıb araq içsən də, sonunda öz dörd
divarının arasına gəlib yazılarını yazacaqsan. Deməli, hər mənada
yazıçılıq fərdi prosesdir, ona görə də yazıçı hər mənada müstəqil
olmalıdır. Heç bir təşkilat, heç bir qurum onun üzərində təsir dairəsi
yarada bilməz – təbii söhbət tam mənasında müstəqil olan yazıçıdan
gedir. Hətta ailədə də müstəqil olmalıdır əsl yazıçı... Bu sonuncu mühüm
amildir. Oğluna, qızına, hətta xanım qohumlarına görə yazdıqlarını
senzura edən yazıçılar görmüşəm... Daha ağırı da var: yazıçı öləndən
sonra ailəsi onun yazılarını “təmir” edir, ailənin mənafeyinə toxunan
yerləri təmizləyir... (Bunu havadan demirəm. Vəfat etmiş bir yazıçının
əsərini mənə vermişdilər. Bildiyim yerlər vardı ki, həmin yerlərin
“təmir” olunduğunu gördüm... Ad çəkməyəcəyəm, ona görə ki, mənimçün bu,
çox ağrılı məsələdir və o rəhmətliyin də ruhunu incitmək istəmirəm...) O
ki qaldı dediyin “müstəqil olmayan yazıçılar içərisində ciddi ədəbi
yükü olan”ların olmağına, buna mən o qədər də inanmıram. Niyə? Çünki o
“ciddi ədəbi yükü” olanların o “yükünə” baxsan, görərsən ki, onlar həmin
“yükləri” nisbətən burunlarının dik vaxtında yazıblar. Zaman-zaman
yüyəni əldən verdikdən sonra xorda oxumağa başlayıblar və nəticədə
onlara qalan elə o “yüklər” olub. Mən müstəqillik deyəndə təkcə AYB
və ya hansısa təşkilat üzvü olmağı nəzərdə tutmuram. Hətta faşizmi
müdafiə edən yazıçılar da olub ki, elə gözəl əsərlər yazıblar ki, Nobel
də alıblar. Yəni, yazıçı müstəqilliyi, əslində yazıçı fanatizmidir – öz
inandığı ideallara sədaqətdən başlayır yazıçı müstəqilliyi.
-
Artıq 70 yaşa doğru gedirsiniz. Allah can sağlığı versin. Bəlkə bu
yaşdan sonra AYB ilə barışasınız? AYB-dən uzaqda qalmaq nə verdi sizə?
-
Mən AYB-dan küsməmişəm ki, barışam da. Yalan nə lazım? Hətta ilk
kitabım çıxanda (1987) üzvülük üçün sənədlərimi də hazırlayıb
vermişdim. Amma kənddə yaşayan biri kimi hər dəm Bakıya gələ bilmirdim,
bir il sonra gəldim ki, qovluq yoxdur. Və o gedən getdim. Başa düşdüm
ki, mənim bu təşkilatla yaylayıb-qışlamağım qiyamətə qaldı. O qiyamət
düz 35 ilə yaxındır ki, davam edir. AYB-dan uzaqda qalmaq, təbii
çətinliklər yaradıb mənə. Kitab çapı, müsabiqələrdə iştirak, əsərlərimin
xarici dillərə tərcüməsi və çapı... (Yeri gəldi yazım, bu yaxınlarda
gərək ki, Tərcümə Mərkəzi müasir Azərbaycan yazıçılarının hekayələrindən
ibarət antalogiya buraxmışdı. Təsəvvür edirsən, mən orada yox idim. Ona
görə yox ki, mən istəməmişdim, ona görə ki, onlar bunu istəməmişdilər.
Amma özüm özümə toxtaqlıq verdim: “Qəmin kəm” dedim. Azərbaycan oxucusu
kimin kim olduğunu yaxşı bilir...) Amma həm də motivasiya verib.
“Yazı” dərgisini yaratmışam (dostların iştirakı ilə), kitablarımın çapı
üçün müxtəlif mənbələr axtarmışam və əksər hallarda tapmışam, hekayə və
romanlarımın xarici dillərə çevrisində də o cümlədən... Və Türkiyədə
olanda mənə demişdilər ki, eyni adamların kitablarını basmaqdan
yorulduq. Zatən satılmır da. Sizin meydana çıxmağınız, dostlarınızın və
özünüzün əsərlərinizi Türkiyə türkcəsində çap etdirməyiniz bizdə də yaxş
mənada dəyişimə səbəb oldu. (Burada bir haşiyə çıxım: bizim rayonda
Laçından gəlmiş bir kürd katib vardı. Raykomda vəzifəyə pəltək, kar,
mayıf və ən ümdəsi savadsız adamları qoyurmuş. MK-dan gələnlərə
deyirmiş ki, baxın, bunlar rayonun qaymaqlarıdır. Mən bunlarla nə edə
bilərəm ki?.. İndi AYB da Türkiyədə yalnız Anarın, Elçinin, onların
atalarının, daha başqa AYB funkosenerlərinin kitablarını çap
etdirirmişlər. Soruşanda da deyirmişlər ki, olanımız budur...)
-
Ədəbi məclislərdə sizdən söhbət düşəndə, sizin zəhmətkeş və yazmaqla
xoşbəxt görünən adam kimi xarakterizə edirlər? Bu fikir doğrudurmu? -
Uzaqdan baxanda necə göründüyümü bilmirəm, amma açığı düzgün
müşahidədir. Həm yazıçı kimi, həm insan kimi mən təslim olan birisi
deyiləm. Böyük ailə ilə bir gündə hər şeyimi itirib, boş əllə məcburi
köçkün kimi Bakıya gəldim və 3-4 il ərzində qəddimi düzəldə bildim. Həm
sevimli peşəm müəllimliyim, həm də qələmim əlimdən tutdu. İnanın ki, o
çağlarda mənim yazmağım it əzabı idi. Ev yox, pul-para yox, uşalar yemək
və oxumaq istəyirlər... Mən isə 5 yerdə çalışa-çalışa gecələr
qaldığımız təkotaqlı evdə paltar vannasını çevirib üstündə hekayə, yaxud
məqalə yazırdım. Hər həftə “Ədəbiyyat və incəsənət”ə məqalə, yaxud
hekayə verirdim ki, qonarar ala bilim. Eləcə də digər qəzetlərə. Birinci
kitabımdan düz 11 il sonra ikinci, bir il sonra isə üçüncü kitabım
çıxdı. Və Eldar Baxışın köməyi ilə radioda işə düzəlməyim həyatımı
dəyişdi. Radio məni arzuladığım müstəqilliyi verdi. Bura elə yer idi ki,
efirin arxasında gizlənib sözünü hər mənada deyə bilirdin. Mən burada
nağıl adıyla efirə çoxlu hekayələr verdim ki, həm maddi vəziyyətim
düzəldi, həm də yazıçılığım yolunda getdi. Elə o illərdə mənimlə yaşıd
olan bir çox tanınmış qələm adamları dövrün ağır təbəddülatlarına davam
gətirə bilməyib, yazmağın daşını sadəcə atdılar... Sizə uzun bir siyahı
göstərə bilərəm ki, onlar çox istedadlı olduqları halda yazmadılar və ya
yaza bilmədilər... Bir daha təkrar edirəm: yazmamaqçün bir çox
səbəblər vardır ki, səni yazmamağa vadar edə bilər. Amma onların ən
amansızı sənin içindəki qorxaqlıq və məğlubluq sindromudur. Yazıçılıq
hər şeydən əvvəl mübarizlikdir. Yazıçı vuruşmağı bacarmalıdır. Kiminlə?
Hər şeydən əvvəl özü ilə! İçindəki o təslimçi ikinci məni ilə. Sonra onu
zəlil etmək istəyən cəmiyyətlə. Sonra onu əyməyə çalışan mühitlə. Sonra
ondan robot düzəltməyə çalışan ailə ilə... Xoşbəxtlikdən mənim ailə
sarıdan bəxtim gətirib. Həyat yoldaşım da, övladlarım da məndə lazım
olandan artıq şey tələb etməyiblər. Və “yazmaqla xoşbəxt görünən adam” məsələsi... Bir
televiziya verilişində də demişəm bunu: əgər rayonumuz, kəndimiz, eləcə
də Qarabağ işğal olunmasaydı, bəlkə də mən indi Bakıda və Bakıdan
kənarda 40-a yaxın kitabı çıxan bir yazıçı deyildim. Ola bilsin ki, mən
nisbətən tanınmış yazıçı olacaqdım, amma daha bu qədər hekayə və roman
yazmayacağım dəqiqdir... Bakıya köçkün kimi gələn günün axşamı
səhərəcən yata bilmədim. Zatən yatmağa sən deyən yer də yox idi...
Olub-bitənlər gözümün önündən gəlib keçdi, çöllü-biyabana səpələnmiş
həmyerlilərim, Muğanda, Mildə, Şirvanda və Bakı küçələrində sərkərdan
olmuş həmyerlilərim gözüm önünə gəldi, dağılan qəbirlərimiz, talan
edilən yurdumuz, yıxılan abidələrimiz, yağmalanan ruhumuz mənə yaz
deyirdi! Bu dərdləri yazmasan, kəmfürsətsən! Bu əzabları yazmasan,
bizdən deyilsən! Bu talanı yazmasan heç kişi deyilsən... Və mən yazmalı oldum... Hələ də yazıram...
- Sirr deyilsə, necə yazırsınız, xüsusi yazı rejiminiz varmı? Gündə neçə saat yazırsınız?
-
Hə, qabaqlar rejim-zad bilməzdim. Harda gəldi yazardım. Evdə, işdə,
avtobusda, metroda, çayxanada, kef məclisində, hətta yasda da... Pis
çıxmasın: yazıçı susanda da yazır, ağlayanda da, güləndə də. Mən də belə
yazırdım. Amma sonralar xüsusi rejimlə yazmağa başladım. Səhərlər 6-dan 9-a qədər. Axşamlarsa 9-dan bəzən 3-ə, 4-ə qədər... Son
zamanlar isə ancaq səhərlər yazıram. Yəni yaş işini görüb... Həm də
daha işə getmədiyim üçün səhər 8-dən 12-yə qədr işləyirəm. Sonra bir az
dincəlib mütaliə edirəm. Sonra gəzməyə çıxıram və gəzəndə də
yazdıqlarımı beynimdə saf-çürük edirəm... Əvvəllər mütləq ilham
deyilən şeyi gözləyirdim. İçdən tərpədiləndə, elektrik vurmasına bənzər
hal baş verəndə yazırdım, indi isə daha buna ehtiyac yoxdur. Bəzən
peşəkarlıq elə o elektriki özü gətirir... Axşamlar isə dincəlirəm, futbola baxıram, yaxşı film olanda izləyirəm, nəvələrimlə telefonda danışıram və sair...
-
40-a yaxın kitab müəllifisiniz. Sizin haqqınızda bəzən deyirlər ki,
Azad Qaradərəli çox yazır. Özünüz necə düşünürsünüz? Ümumiyyətlə yazıçı
nə qədər yazmalıdır?
-
Yazıçının az və ya çox yazması deyil, necə yazması əsasdır. Məsələn,
mən hansı əsərimdə çiy yerlərin olduğunu bilirəm, həmin əsərin kitab
halında çapı, üstəlik növbəti əsəri yazmaq ehtirası o çiy yerə qayıdıb
nələrisə düzəltməyimə imkan vermir. (Bu fikirdəyəm ki, yazını hələ kitab
kimi çap etdirməmisənsə, ona qayıda bilər, dəyişiklik edərsən. Amma elə
ki, kitab halında çıxdı, bitdi hər şey. Oxucunun hissləri ilə oynamaq
olmaz.) Yəni yazıçı da təbiət kimidir. Bir ili bol məhsullu olar, bir
ili zəif bar verər, bir ili isə heç bar verməz... Əsl yazıçı o bar
verməyən zamanda da nələrsə etməlidir... O ki qaldı çox yazmağa, mən bir
şey bilirəm: gələcəkdə o çox yazılar qalacaq. Az yazılar, yaxud
yazılmayan yazılar isə işə yaramayacaq... Heç bir iddia-filan barədə
düşünmədən, kimin nə danışmasına fikir vermədən, başını aşağı salıb
yazmaq lazımdır! Zaman hər şeyi yerbəyer edəcək.
-
Yazdığınız romanlar müxtəlif dövrləri və fərqli istiqamətləri əks
elətdirir. Tarixi şəxsiyyətlərin həyatına da müraciət etmişiniz. Eyni
zamanda gündəmdə olan hadisələrə də mövzu kimi yanaşa bilirsiniz? 70-i
haqlayan sənətkarın yazı üslubunu və ədəbi yönünü tez-tez dəyişməsinə
vadar edən nədir? - Məncə, yazıçı
birxətli yazmamalıdır. Onu bütün mövzular cəlb edə bilər. Sadəcə, yazıçı
yaxşı bildiyi şeydən yazmalıdır. Məsələn, mən “Şəhərcik” romanını
yazanda çoxları onun adını belə çəkməyə ehtiyat edirdi. Tək bir qələm
dostumu çıxmaq şərti ilə; yerdə qalan tənqidçilər həmin əsər haqqında
yazmağa cəsarət etmədilər. Amma həyat sübut elədi ki, mən haqlıymışam... 44
günlük müharibədən iki kitab – bir hekayələr kitabı, bir də bir roman
yazdım. Necə yazdım, bu başqa sualdır. Amma iş ondadır ki, az vaxtda
bunları yazıb çap etdirdim və oxuculara da para qarşılığı olmadan
hədiyyə etdim. Təbii, kitabın çapına yardım edən dostlar da sağ olsun
ki, bunu etməyimə vəsilə oldular. Yəni, mən açıq deyirəm, o torpaqlardan
yavaş-yavaş əlimi üzməyə başlamışdım ki, birdən... İndi gəl yazma görüm
necə yazmırsan?! Və beləcə, o yazıları suya təşnə insan kimi, azadlığa
təşnə məhbus kimi yazdım... Yəni, yazıçı bir az da plastikaya meyilli
olmalıdır. Mühit, həyat, cəmiyyət onu hara aparırsa, ora getməli, ordan
yazmağı bacarmalıdır... Təbii, bunu ucuz dəb kimi anlamasınlar
lütfən...
- Zəngilan işğaldan
azad olunub. Hansı hissləri yaşadığınız məlumdur. Yazıçı kimi necə
düşünürsünüz, Qarabağ haqqında əsər yazmaq, zəfərə adekvat olmaq, yəni
bu gün yazmaq, yoxsa zaman keçəndən sonra Qarabağ mövzusunu müraciət
etmək lazımdır?
- Zəngilanın azad
olması bir fövqəladə hadisə kimi dəydi mənə. Prometeyin od gətirməsi,
Yeri su basanda Nuhun bəşəriyyəti xilas etməsi, insanın yazını kəşf
etməsi... kimi inqilabi iş təki gəldi mənə. Bilməmiş olmazsan, mənim
“Renessans həsrəti” adlı iki cildlik esselər, müsahibələr kitabım çıxıb,
3-cüsü də çapa hazırdır. Bax, mən həyatımın ağlım kəsən 50 ilini
renessans həsrəti ilə yaşamışam və özümçün özümün uydurduğum və elə məni
yaşamağa və yazmağa sövq edən o uydurma renessansın havasında var
olmuşam. İnanın ki, Qarabağın azad olması, həm də bir renessans havası
gətirdi mənə. Təəssüf ki, mən o renessansı davada görsəm də, ölkəmin
həyatında görə bilmədim. Amma bütün bunlara rəğmən mən yenə də yazdım və
yazdım... O ki qaldı davadan sonra, yaxud əvvəl yazmağa... Əfəndim,
mənim o “sonra”nı gözləməyə zamanım yoxdur, ona görə indi yazdım.
İnşallah gənclər o “sonra”nı yazarlar.
- Azad bəy, indiki ədəbi durumu necə dəyərləndirirsiniz?
-
Heç nə dəyişməyib. Dəyişən yazıçılara çoxlu pul verən və həm də yazmağa
sifariş verən Sovet hökümətinin yerinə yazıçılara pul verməyən və
sifariş də verməyən müstəqil dövlətimizin olmağıdır. “Ulduz”da
işləyən bir qələm adamı vardı, rəhmətlik 5-6 hekayə yazdı və qalan
hekayələrini içki məclislərində danışa-danışa vəfat etdi. Bir başqası
daha məşhur bir yazıçının kuryeri oldu, öz yazılarına fatihə oxudu, daha
bir başqası yaxşı yazıçı ola-ola Sovet vaxtı yazdığı əsərlərin üstündən
xətt çəkib, məşhur bir nazir üçün mahnı mətnləri yazıb, ədəbiyyata kəf
gəldi... Və cavanların bir çoxunun pessimizmini başa düşürəm, amma
həm də başa düşmürəm. Qardaşım, sən yazıçı olmaq istəyirsən, istəmirsən?
İstəyirsənsə, çörəyini qazan, başını sal aşağı yaz. Vallah, billah
yaxşı əsərə yiyə duran tapılacaq. Məsələn, ən azı “Yazı” adlı dərgi var
axı, orada çap etdirərsən... O ki qaldı əsərə qonarar verilməsi
məsələsinə, bu heç dünyanın düz yerlərində də sən deyən səviyyədə
olmayıb. Olub e, mində bir yazıçıya yazxşı qonarar veriblər, qalanları
elə zülümlə dolanıblar. Birdəfəlik bilmək lazımdır: ədəbiyyat kef
meydanı deyil! Burada səni dörd divar arasında miskin bir yazıçı ömrü
gözləyir... Təbii o miskin yazıçı ömrünün bir anda çiçəkləməsi də baş
verir: qəhrəmanın vərəqlərin içindən sıyrılıb çıxır, səndən qabaqda,
səndən çox-çox irəlidə həyata qədəm basır. Hətta elə olur ki, sən bunu
görməyə də bilirsən – sənin ölümündən sonra qəhrəmanlarının həyatı
başlayır! Bax, budur yazıçı həzzi...
-
Çox zaman deyirlər ki, Azərbaycan yazıçıları dünyaya çıxa bilmir.
Azərbaycan ədəbiyyatı dünyaya lazımdırmı, kimlərin dünya üçün maraqlı
olacağını düşünürsünüz?
- Dünyaya
çıxmaq üçün dünya səni görməlidir. Bu, qız bəyənmək deyil ki, çağıraq
görücüləri, deyək bax, qızımızın bu, bu keyfiyyətləri var... Bu,
ədəbiyyatdır. Əvvəla, onu yazmaq lazımdır. Bir gənc və istedadlı yazar
var, məqalə yazır, geleylənir, gileylənir, ağlayır-sızlayır ki, “o
yoxdu, bu yoxdu, kitabı nəynən çıxardım, nə edim, necə edim”, axırda da
deyir ki, “ortada yalnız Azad Qaradərəlinin kitablarıdır”. Deyən gərək,
ay bala, ay oğul, Azad Qaradərəli, əslində sənin kimisinə nümunə
göstərir ki, heç nəyə, heç kimə baxmadan yazmaq lazımdır. İndi bunun
necə olmasını qoyaq bir kənara. Sən axı, tutalım onun “Əllidən bir kəm”,
yaxud “Şəhərcik”, yaxud “Kuma-Manıç çökəkliyi” romanlarını oxudunmu?
Bax, bunlardan yaz, təhlil elə, yıx, sürü. Bir kəlmə söz desəm, ən pis
adamam... Bunları niyə yazıram? Dünyaya çıxmaq üçün yazmaq lazımdır.
Yoxsa sən kefin duranda bir hekayə yaz, dəmi gələndə bir roman yaz,
sonra da get kefə bax illərlə və gileylən ki, dünyaya çıxa bilmirik... Ortada
məhsul olmalıdır, məhsul. O qədər bol məhsul olmalıdır ki, seçim olsun.
Sənin əsərlərinin sayını itirsinlər... Və nəhayət, içindən ən
yararlılarını siçib mükafata təqdim etsinlər. Bunun ən gözəl nümunəsi
var axı bizim ədəbiyyatda. Sabir Əhmədli! Adam 20-dən çox roman yazıb!!! Bir
də Muğannaya qədərki İsa Hüseynov. Və “Daş yuxular”a qədərki Əkrəm
Əylisli... Düzdür, Əkrəm Əylisli o ikisi qədər məhsuldar deyildi, amma
Əkrəm Əylisli idi... O ki qaldı müasir yazıçılara... Vallah istedadlı
adam o qədərdir ki, saymaqla qurtaran deyil. Amma üç nəfərin adını
ürəklə çəkə bilərəm: Aqşin Yenisey, Şərif Ağayar və Qismət. Bu üç qələm
adamı o dediyim giley-güzara bulaşmadan başlarını aşağı salıb yazırlar
və inanıram ki, əgər belə getsə, son on ilin dünyaya çıxa biləsi ən
yaxşı yazıçısı, şairi olacaqlar... Bura bir nəfərin adını yazardım, amma
o qədər tənbəldir ki, acığnan yazmadım. Doğru sözümdür, yazıçının
birinci düşməni tənbəllikdir... (O həmin adam özü biləcək ki, söhbət
ondan gedir. Səxavət, elə sən də biləcəksən, adam gözəl yazıçıdır zatən,
amma həm də vasvası və şah tənbəlidir.) Bir məsələ də var: yazıçı
oturub gözləməməlidir ki, hansısa səfeh ingilis (hərçənd dünyada səfeh
ingilis yoxdur) gəlib sənin əsərini bizim türkcədə oxuyub “bıh-bəh”
deyəcək, sonra da aparıb Londonda, Vaşinqtonda çap etdirəcək... Deməyim
odur ki, yazıçı əsərlərinin ən azı üç dildə tərcümə olunmasına (ingilis,
türk, qismən də rus) nail olmalı, onların Türkiyədə, Rusiyada,
Avropada, Amerikada çapına nail olmalıdır. Sonrası bəxt və bir az da
yazdığının saflığına dəlalət edəcək. Saf toxum uzun zaman torpaqda
çürümədiyi kimi yaxşı əsər də O tayda nə vaxtsa birinin diqqətini
çəkəcək. Məsələn, Vazeh kimi... Yəqin ki, Vazeh- Bodenştedt məsələsini
bilirsən. Vazeh uzun zaman Avropanın və Rusiyanın ağlını başından
çıxartmadımı?! Yazmaq, yazmaq və yazmaq lazımdır...
- Özünüzə vermək istədiyiniz hansısa bir sual varmı?
-
Bilirsən, Səxavət, özümə hərdən verirəm bu sualı: səni niyə az adam
istəyir? Niyə çoxları səni sevmir? Niyə məmurdan tutmuş yazıçıya, suçuya
qədər səni görməzliyə vururlar? Bir cavabım var bu suallara: roman
və hekayələrimdə, bir də üç cildlik, min səhifəlik “Renessans həsrəti”
kitablarımdadır o sualın bir cavabı. İkinci cavab isə bir qohumumuzun
sözündə gizlənib: “Sən sən olsaydın, keçərdin YAP-a, olardın bir rayonun
icra başçısı, ya deputat, bizi də yığardın qanadının altına...” Amma mən onlar istəyəni və o qohumum deyəni edə bilmədim... Elə yazdım, yazdım, yazdım...
Müsahibəni hazırladı Səxavət Sahil
|